top of page
Пошук
Фото автораСветлана Сторчак

10 жовтня - Всесвітній день ментального здоров'я

Оновлено: 11 жовт.


Всесвітній день психічного здоров’я (World Mental Health Day) або День ментального здоров’я у світі та в Україні відзначається щороку 10 жовтня. Свято покликане звернути увагу на проблеми, пов’язані з психічним станом людини, обізнаністю про профілактику ментальних розладів, способи турботи про ментальне здоров'я та для підтримки людей з подібними захворюваннями. Окрім того, Всесвітній день ментального здоров’я спрямований на підтримку людей, які не страждають на серйозні відхилення з боку психіки, проте переживають скрутні часи та потребують сили волі й характеру, які б допомогли їм впоратися з будь-якими життєвими труднощами.

Турбота про своє ментальне здоров’я – це в першу чергу, вирішення певних психологічних проблем, а також самостійна підтримка та самовідновлення людини, емоційна рівновага. Психічне здоров’я – це стан благополуччя, в якому особистість реалізує свої здібності, може протистояти життєвим викликам, особливо це актуально в такі складні воєнні часи. Цей день зосереджує нашу увагу на важливості щоденного піклування про свій психічний стан та благополуччя.

В День ментального здоров'я практичним психологом закладу були проведені психологічні години для учнів 7 та 8 класу, на тему "Стрес, способи запобігання хронічним стресам". На занятті учні дізналися про стрес, виділили стресори, дізналися про види стресу та стадії його протікання. Навчилися способам запобігання стадії виснаження шляхом керуванням власним життям та виконанням правил зсж та технік позитивного мислення.



Для учнів 10-11 класу практичний психолог провела інформаційні хвилинки "Ментальне здоров'я". Учні переглянули відео "Що є нормою психіки і вже проблемами?", говорили про цінність психічного здоров'я та необхідність працювати над своїм психічним станом. Вчилися розуміти коли вже необхідно шукати допомогу у фахівців з ментального здоров'я.



Пам’ятайте про важливість дбайливого ставлення до свого внутрішнього стану, знаходьте час для відпочинку, відновлення ресурсів. Підтримуйте один одного. Нехай кожен день приносить не лише новий досвід, знання, уміння, але й внутрішнє задоволення та радість від отриманих навичок, успіхів, взаємного спілкування та підтримки одне одного.

Бережіть себе і своїх близьких!

52 перегляди0 коментарів

Comments


bottom of page