top of page
Пошук
Фото автораАнна Деткина

«Уроки стійкості»


В межах «Місяця обізнаності про ментальне здоров’я», який відзначається протягом травня 2024 року, з метою сприяння формуванню культури піклування про ментальне здоров'я, розуміння та надання інструментів, які допоможуть дбати про свій внутрішній стан, практичним психологом закладу було проведено серію уроків з питань психічного здоров’я («уроки стійкості»).

Це серія із п’яти тематичних уроків, які проводяться щодня протягом навчального тижня і мають на меті навчити учнів розпізнавати свої емоції та пояснити, що слід підліткам робити, якщо вони не можуть впоратися з ними самостійно. Під час уроків також учні опановують вправи та техніки самодопомоги.

Смисловим центром цих уроків є анімований комікс для підлітків «Ден і Рора проти корпорації С». Глядачі разом із головними героями коміксу не тільки переживають карколомні пригоди, але і вчаться, як підтримувати один одного і опановувати техніки самодопомоги.

Комікс створений Координаційним центром з психічного здоров’я КМУ у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» – ініціативи першої леді Олени Зеленської – за підтримки агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в межах проєкту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який втілює організація Пакт.

Переглянути усі серії коміксу можна за покликанням: https://www.youtube.com/playlist?list=PLC_UdmXsjq2ceMYVM6IUZVl2G1Li1zFpw




12 переглядів0 коментарів

Comments


bottom of page